آشنای من :: Global Village😊💕

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

👈 هنگامی که در این وبلاگ حضور داری با خود صادق باش ، گوش ها ، چشم ها و لب های خود را لحظه ای از قید شیطان درون خود آزاد ساز !😉

خداوند حقیقت را می بیند اما صبر می کند ..... من عاشق خدایم هستم دعا کنید هر چه زودتر به عشقم برسم😘

گاهی انسان مطالب ساده و ابتدایی و تکراری را نیز به سادگی فراموش میکند ، پس لطفا فقط ببین !😉

در این وبلاگ پذیرفتن هیچ چیز اجباری نیست..... روزی یک نفر هم چشمهایش به دیدن یک کلمه قرآن روشن شود ، برای این بنده ی حقیر کافی ست... دیگر چیزی نمی خواهم😊


*بعد از نماز یادتون نره !سى و چهار مرتبه اَللّهُ اَکْبَرُ و سى و سه مرتبه اَلْحَمْدُلِلّهِ و سى و سه مرتبه سُبْحانَ اللّهِ بگوید و در بعضى روایات سُبْحانَ اللّهِ پیش از اَلْحَمْدُلِلّهِ وارد شده .*

تبلیغات
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۲ - زیاده متابعین
    good luck
نویسندگان
پیوندها

آشنای من

گفت مگر نگفتی آشنا زیاد داری ؟ خب به یکیشون زنگ بزن بیان حساب این دختره رو بزارن کف دستش ! 

گفتم ، آره درسته ، اشاره بکنم میان با خاک یکسانش میکنن ، فقط کافیه ازش شکایت بکنم 

گفت ، خب پس چرا معطلی؟!

گفتم ، من به یکی شکایتش رو کردم که وقتی زدش زمین دیگه هرگز نتونه از جاش بلند بشه ، جوری  میزنتش که تمام دنیا صداش رو بفهمن ، ولی وقتی صداش زدم گفت ، بنده من اندکی صبر ، شاید به راه راست برگردد.....

 

  • نجمه شفیعی

نظرات  (۳)

  • cara menang bandarqq online
  • That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere.

    Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one.
    A must read post!
    حرف من:
    Hello
    Thanks
  • https://betsgratis88.com/link-alternatif-qq1x2
  • This post is invaluable. Where can I find out more?
    حرف من:

    hello. thanks. from internet.  good luck

    بسیار زیبا
    حرف من:
    تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی