h87 :: Global Village😊💕

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

👈 هنگامی که در این وبلاگ حضور داری با خود صادق باش ، گوش ها ، چشم ها و لب های خود را لحظه ای از قید شیطان درون خود آزاد ساز !😉

خداوند حقیقت را می بیند اما صبر می کند ..... من عاشق خدایم هستم دعا کنید هر چه زودتر به عشقم برسم😘

گاهی انسان مطالب ساده و ابتدایی و تکراری را نیز به سادگی فراموش میکند ، پس لطفا فقط ببین !😉

در این وبلاگ پذیرفتن هیچ چیز اجباری نیست..... روزی یک نفر هم چشمهایش به دیدن یک کلمه قرآن روشن شود ، برای این بنده ی حقیر کافی ست... دیگر چیزی نمی خواهم😊


*بعد از نماز یادتون نره !سى و چهار مرتبه اَللّهُ اَکْبَرُ و سى و سه مرتبه اَلْحَمْدُلِلّهِ و سى و سه مرتبه سُبْحانَ اللّهِ بگوید و در بعضى روایات سُبْحانَ اللّهِ پیش از اَلْحَمْدُلِلّهِ وارد شده .*

تبلیغات
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۲ - زیاده متابعین
    good luck
نویسندگان
پیوندها

h87

حکمت 87

 وَ قَالَ ( علیه السلام ) : عَجِبْتُ لِمَنْ یَقْنَطُ وَ مَعَهُ الِاسْتِغْفَارُ .

ترجمه فارسی

و درود خدا بر او فرمود: در شگفتم از کسی که می تواند استغفار کند و ناامید است.

ترجمه انگلیسی

Amir al-Mu'minin, peace be upon him, said : I wonder about the man who loses hope despite the possibility of seeking forgiveness

  • نجمه شفیعی

نظرات  (۱)

  • off white clothing
  • I wish to express my thanks to this writer for rescuing me from this crisis. Because of looking throughout the the net and obtaining advice which are not powerful, I thought my entire life was done. Being alive devoid of the strategies to the issues you have resolved by means of your main short article is a serious case, and the kind which might have in a wrong way damaged my career if I had not come across your web page. Your personal talents and kindness in dealing with almost everything was crucial. I am not sure what I would've done if I had not come upon such a thing like this. I can also at this moment look forward to my future. Thanks for your time so much for this high quality and result oriented guide. I will not be reluctant to endorse your site to anyone who would like care on this subject.
    حرف من:
    Hello😊 thanks💕 good luck
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی