افعی و ابر :: Global Village😊💕

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

Our motto: All human's in the world are equal

Global Village😊💕

👈 هنگامی که در این وبلاگ حضور داری با خود صادق باش ، گوش ها ، چشم ها و لب های خود را لحظه ای از قید شیطان درون خود آزاد ساز !😉

خداوند حقیقت را می بیند اما صبر می کند ..... من عاشق خدایم هستم دعا کنید هر چه زودتر به عشقم برسم😘

گاهی انسان مطالب ساده و ابتدایی و تکراری را نیز به سادگی فراموش میکند ، پس لطفا فقط ببین !😉

در این وبلاگ پذیرفتن هیچ چیز اجباری نیست..... روزی یک نفر هم چشمهایش به دیدن یک کلمه قرآن روشن شود ، برای این بنده ی حقیر کافی ست... دیگر چیزی نمی خواهم😊


*بعد از نماز یادتون نره !سى و چهار مرتبه اَللّهُ اَکْبَرُ و سى و سه مرتبه اَلْحَمْدُلِلّهِ و سى و سه مرتبه سُبْحانَ اللّهِ بگوید و در بعضى روایات سُبْحانَ اللّهِ پیش از اَلْحَمْدُلِلّهِ وارد شده .*

تبلیغات
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۲ - زیاده متابعین
    good luck
نویسندگان
پیوندها

افعی و ابر

لطفا بی جنبه ها نخوانند

راستش رو بخواین اطرافم زیاد این واژه رو شنیدم : ( البته با عرض پوزش )

این آدم نیست که ! افعی هست !!!!!!

و این حرفها رو از زبان خیلی ها نسبت به خیلی های دیگه شنیدم که به دلایل امنیتی _ خانوادگی از بردن نام مستقیم خودداری می کنم چون فعلا به این سر مبارک احتیاج دارم wink

خلاصه گفتم برم یه تحقیق کوچولو درباره افعی ها و راه خلاصی از اونها پیدا کنم ، و موفق هم شدم ، شما هم از شوخی گذشته بخونید ، خیلی جالب بود برام .

 

[افعى و ابر]

مفضّل مى‏گوید: عرض کردم: آقا! از ماجراى افعى و ابر بگویید. امام علیه السّلام- فرمود: ابر [از جانب خداى جلّ و علا] گویى که وکیل است تا هر جا که افعى را بیابد برباید به‏گونه‏اى که آهن‏ربا آهن را مى‏رباید. از این رو آنگاه که فصل باران و ابر است این حیوان از هراس ابر، سر از خاک بیرون نمى‏آورد، تنها هنگامى سر بیرون مى‏آورد که هوا بسیار گرم باشد و ابرى در آسمان نباشد.

عرض کردم: چرا باید ابر در کمین افعى باشد و اگر آن را دید بربایدش؟

فرمود: تا مردم را از شر آن خلاصى دهد.

نام کتاب: شگفتیهاى آفرینش( ترجمه توحید مفضل)"

نویسنده: مفضل بن عمر

تاریخ وفات مؤلف: نیمه دوم قرن دوم‏

مترجم: میرزایى، نجف على‏

محقق / مصحح: ندارد

موضوع: کلام‏

زبان: فارسى‏

تعداد جلد: 1

ناشر: مؤسسه انتشارات هجرت‏

مکان چاپ: ایران؛ قم‏

سال چاپ: 1377 ش‏

نوبت چاپ: پنجم"‏

 

surprise شما هم مثل من تعجبات لازمه را به عمل آوردید آیا ؟

پس مادرشوهر ها ، خواهر شوهر ها، مادر زن ها ، خواهر زن ها ، عروس ها ، دادمادها و ...... محترم ( تعداد زیاد است در بحث نمی گنجد ) ، در صورتی که با افعی مواجه شدید سریع دعا کنید آسمان ابری شود devil و نکته مهم اینکه مکان زندگی خود را زیادی گرم نکنید ، به قول معروف شورش را بالا نیاورید که آدمیزاد به ناگه افعی شود ، یا دچار زخم بی رحمی شود ......

بله ، به قول معروف از ماست که برماست ، و در آخر مجبور به اعتراف به این جمله سنگین نشویم : خودم کردم که لعنت بر خودم باد .....

 

 

 

  • نجمه شفیعی

ابر

افعی

توحید مفضل

نظرات  (۱)

  • خرید ممبر تلگرام
  • سلام
    تشکر فراوان از مطالب زیباتون ..
    جای خسته نباشید داره واقعا ..

    همیشه وبلاگ شمارو چک میکنم ...
    حرف من:
    علیک سلام .
    ممنون از لطفتون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی